Online hjælp Få svar på dine spørgsmål

ABONNEMENT

|

ADGANGSKODE

|

AFSLUT MEDLEMSKAB

|

ANNONCE

|

BESØG

|

BETALING

|

BLOKER PROFIL

|

FAVORITTER

|

FORØG DINE CHANCER

|

MAILADRESSE

|

MEDDELELSER OG BESKEDER

|

OPRET MEDLEMSKAB

|

PROFIL

|

PROFILBILLEDE

|

SIKKERHED

|

SØGNING

|

TEST AFFINITET

< Tilbage

Jeg kan ikke finde den profil, som er nævnt i den notifikationsmail, jeg har fået

Hvis du får et notifikationsmail om et andet medlem på MatchAffinity, men ikke kan finde profilen via linket i vores mail, så skyldes det, at medlemskabet i mellemtiden er blevet slettet fra
siden. Det kan enten være medlemmet selv, der har slettet sin profil, eller vores sikkerhedsafdeling, der har fjernet profilen fra siden.

Når et medlemskab slettes fra siden, forsvinder alt information, som var knyttet til det medlemskab. Det betyder, at alle beskeder i tilknytning til profilen forsvinder, ligesom profilen
forsvinder fra alle lister og oversigter.

Fik du svar på dit spørgsmål?

JaNej